Brendiran izlog je postao neizostavni deo svakog prodajnog objekta. Pored podrazumevanog natpisa naziva firme, odnosno logotipa, klijenti se sve više opredeljuju za atraktivnije forme sa ciljem da prolazniku prikažu određene proizvode ili pruže tekstualnu informaciju o onome što se nalazi u objektu.

Kao i kod brendiranja vozila i ovde postoje beskonačne mogućnosti, a ono što je klijentu najbitnije su pre svega dobar i odgovarajući dizajn i postojanost odštampanog proizvoda na UV zračenje.

U ovom segmentu našeg posla postoji zaista širok spektar materijala koji se mogu koristiti.

Mogu se koristiti tri tehnologije :
– štampa na pvc samolepljivoj foliji,
– štampa na one-way-wision materijalu.
– kompjutersko izrezivanje pvc folije.

Izrađivanje prozorske grafike se obično vrši na one-way-vision perforiranim folijama. Štampa se u injekt tehnologiji visoke rezolucije gde slika pokriva celu staklenu površinu i onemogućuje posmatrača da vidi u unutrašnjost dok se iz unutrašnjosti jasno vidi spoljašnjost uz efekat toniranog stakla. Kada se grafika sikda ne ostaju tragovi lepka čak i posle više godina.

PVC folija je jeftiniji ali ništa manje efikasan način. Kod apliciranja ova folija u potpunosti zatvara izlog. Ova folija se najčešće koristi za unutrašnje obeležavanje prostora.

Folija na kateru se koristi kod ispisivanja jednobojnih natpisa na izlozima.

Koristi se i rupičasti mash koji se pertla preko prozorske površine. Kroz njega se vidi sa unutrašnje strane, dok se sa spoljne strane ne primećuju rupice. Štampa se u visokoj rezoluciji u digitalnoj ink-jet tehnologiji.

Možemo Vam pružiti i uslugu uređenja enterijera.