Ovo je najcesci vid oglasavanja firmi  u gradovima.

Kod ovog vida reklame, sledeći faktori su najbitniji klijentu:
dizajn – koji treba da ostane u sećanju posmatrača.
dimenzije – koje pre svega zavise od udaljenosti sa koje je potrebno da se reklama jasno vidi.
kvalitet – pošto je u pitanju reklama koja je izložena spoljašnjim uslovima, gde je pre svega bitna postojanost boje na UV zračenje, tj sunčevu svetlost i otpornost materijala na vlagu

Osnovni materijal koji se koristi je blue-back papir, kao standardni materijal za štampu bilborda. Blueback papir koji koristimo u izradi jumbo plakata ima poleđinu plave boje koja mu omogućava neprozirnost i dobru prekrivenost. U specifičnim situacijama, kada je u pitanju reklama koja treba da traje nekoliko meseci , može se koristiti ceradno platno za koju se pripremi metalna konstrukcija kao nosač.

Materijal: Blueback papir, PVC folija za ravne površine, ceradno platno
Karakteristike:  papir sa plavom pozadinom kako se kod prelepljivanja postojećih plakata ne bi prozirali prethodni motivi.
Boja materijala: bela
Štampa: Full color UV bojama (4 boja) + Photo High Quality
Garancija na papir: do 3 meseca

Količina informacija sadržanih u jednoj reklami na bilbordu je ograničena. Ako očekujete da vaš bilbord prenese onoliko informacija koliko i štampana reklama – zaboravite na to. Jednostavno nije moguće.

Vaše reklame treba da budu kratke i da se lako pamte.

Kada se radi o bilbordima, mislite na više slika, manje riječi. Bilbordi su efektni, ali imaju svoja ograničenja. Zbog toga pametni vlasnici firmi vide bilborde kao jedan deo izbalansirane marketinške strategije. Potpuna marketinška strategija koju čine štampa, radio, televizija i bilbordi je ključ za privlačenje i zadržavanje novih mušterija.